Usein kysyttyä

Olemme keränneet yhteen sekä vastanneet usein kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykset ovat ryhmitetty helpottaaksesi hakuasi. Voit myös hakea hakusanoilla nopean vastauksen saamiseksi.

Hae

Toimitus

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Tältä sivulta löydät tietoa toimituksista, toimitusajoista ja toimituskuluista.

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Tältä sivulta löydät tietoa toimituksista, toimitusajoista ja toimituskuluista.

Mittojen ottaminen

How do I choose a size?

We do not offer standard sizes. All our garments are made to measure. Please use our measurement tools to create a measurement profile. First time orders are covered by our comprehensive perfect fit guarantee.

Mikä on Size:me-sovellus älypuhelimille?

Tailor Storen Size:Me on älypuhelimille kehitetty vartaloskanneri, joka auttaa sinua pääsemään alkuun mittojen mukaan valmistettujen vaatteiden kanssa mahdollisimman helpolla tavalla. Ainoastaan kahden kuvan sekä pituutesi ja painosi avulla Size:Me vartaloskanneri laskee kaikki mittasi yhtä tarkkaan kuin ammattiräätäli mittanauhan kanssa. Size:Me vartaloskanneri on saatavilla App Storessa ja Google Play -kaupassa, ja sekä sen lataaminen että käyttäminen on täysin maksutonta. Kun sovellus on asennettu, seuraa vain ohjeita ja me huolehdimme lopusta.

Kuinka Size:Me vartaloskanneri toimii?

Asenna Size:Me-sovellus älypuhelimeesi ja seuraa helppoja ohjeita vaihe vaiheelta. Sovelluksella on pääsy älypuhelimesi kameraan ja se pyytää sinua ottamaan kaksi kuvaa. Seuraavaksi sinua pyydetään antamaan tiedot pituudestasi ja painostasi, minkä jälkeen sovellus lähettää kuvasi ja tietosi automaattisesti Tailor Storelle. Näiden tietojen perusteella Size:Me-profiili luodaan käyttöösi tilatessasi paidan Tailor Storelta.

Kuinka tarkkoja Size:me-sovelluksen mitat ovat?

Tailor Store on kehittänyt algoritmin, joka käyttää valokuviasi, pituuttasi ja painoasi saavuttaakseen mahdollisimman tarkat mitat. Lähekkäistestit ovat osoittaneet näiden mittojen olevan verrattavissa ammattiräätälin ottamiin mittoihin.

Kuinka minun tulisi seistä Size:Men ottaessa kuvia?

Seiso suoraan, rentona sekä siten, että kehosi on luonnollisessa asennossa.

Kuinka minun tulisi pukeutua, kun Size:Me ottaa minusta kuvia?

Suosittelemme että käytät vartalonmyötäisiä vaatteita, joista näkee hyvin kehosi linjat.

Miksi minun tarvitsee ilmoittaa teille painoni ja pituuteni?

Nämä luvut auttavat algoritmia saavuttamaan tarkan mittojen laskennan. Mikäli tarkkaa painoa ei ole tiedossa, voit myös arvioida painosi — muutaman kilon ero ei vaikuta mittaprofiilisi tarkkuuteen.

Mitä sitten, jos vaatteeni ei istukaan hyvin?

Siinä epätodennäköisessä tilanteessa, että mittasi eivät ole täydelliset, ole hyvä ja ota yhteyttä Tailor Storen asiakaspalveluun. Jos kyseessä on ensimmäinen tilauksesi, vaihdamme vaatteen uuteen maksutta. Tutustu istuvuustakuuseemme.

Maksu

Tarjoatteko alennuksia?

Alennukset lähetetään jäsenillemme sähköpostitse. Liity jäseneksi, jotta et jää paitsi eksklusiivisista tarjouksistamme.

Lahjakorttini koodi ei toimi. Miten toimin?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Lisää viestiin koodi ja summa, niin autamme sinua nopeasti.

Kuinka voin maksaa lahjakortillani?

Anna alennuskoodi ostoskorissa olevaan kenttään. Jos sinulla on useampi lahjakortti, voit antaa useamman kuin yhden koodin. Jos et käytä koko summaa, loppusumma tallennetaan lahjakortillesi ja voit käyttää sen antamalla saman koodin uudelleen seuraavalla kerralla.

Yleiset kysymykset

Tarjoatteko asiakaspalvelua puhelimitse?

Pidämme tuotteidemme hinnat edullisina olemalla tarkkoja kustannusten suhteen ja siksi tarjoamme asiakaspalvelua ainoastaan sähköpostitse. Takaamme vastauksen 24 tunnin sisällä maanantaista perjantaihin.

Kankaat

Mistä löydän lisätietoa kankaista?

Click here to learn more about fabrics. You can also browse our fabrics library by clicking one of the following links: Shirt fabrics, Suit fabrics, Polo shirt fabrics, Chino fabrics.

Tilaa

Tein juuri tilauksen, mutta haluaisin muuttaa paria yksityiskohtaa. Kuinka toimin?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla (support@tailorstore.com) ja kerro, mitä muutoksia haluat tehdä. On tärkeää, että otat meihin yhteyttä niin pian kuin mahdollista, jotta ehdimme tekemään haluamasi muutokset, sillä tilauksen vahvistamisen jälkeen tilauksesi menee pian tuotantoon ja kangas leikataan.

Haluan tilata lahjan toiselle hekilölle. Kuinka toimin?

Varmistaaksesi, että lahja toimitetaan oikeaan osoitteeseen, muuta profiilissasi oleva osoite lahjansaajan osoitteeksi. Tämä on erityisen tärkeää, jos lahjansaaja asuu eri maassa, koska valuutta ja arvonlisävero voivat erota kotimaassasi käytetyistä. Huomaa, että voit muuttaa osoitteen takaisin omaksi osoitteeksesi vasta sen jälkeen, kun olemme lähettäneet lahjatilauksen.

Kuinka saan hankittua lahjakortin nopeiten?

Voit tilata sähköisen lahjakorin, joka maksetaan tilauksen vahvistamisen yhteydessä. Valitse Lataa toimitustavaksi kassalla. Lahjakortti on saatavilla pdf-tiedostona tilauksen vahvistamisen jälkeen. Lähetämme lahjakorttin myös sähköpostin liitetiedostona profiilistasi löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Huom! Muista muuttaa asiakastilisi osoitetiedoista löytyvä maatieto, jos haluat antaa lahjakortin ulkomailla asuvalle henkilölle. Tällöin lahjakorttiin tulee oikea valuutta.

Kuinka voin tilata uudelleen saman mallin samoilla mitoilla aloittamatta koko prosessia alusta?

Se on helppoa. Kirjaudu sisään asiakastilillesi ja siirry tilaushistoriaan. Napauta vaatetta, jonka haluat tilata uudestaan. Ruudulle ilmestyy vaihtoehto Lataa paita/chinot/jne suunnittelutyökaluun. Napauta sitä, jolloin valitsemasi vaate ilmestyy suunnittelutyökaluun. Nyt voi muokata vaatteen yksityiskohtia ja mittoja tai lisätä vaatteen sellaisenaan ostoskoriisi. Huomioi, että kaikkia kankaita ja suunnitteluyksityiskohtia ei ole aina saatavilla - näistä saat tiedon erillisessä ponnahdusikkunassa.

Haluan säästää suunnittelemani mallin (designini)/ostoskorini.

Lisää suunnittelemasi vaate, jonka haluat tallentaa, ostoskoriisi ja varmista, että olet sisäänkirjautuneena. Ostokorisi tallennetaan nyt 14 päivän ajaksi.

Eettisyys ja sosiaalinen vastuu

Missä vamistatte vaatteet?

Valmistamme kaikki räätälöidyt mittatilaustuotteet Sri Lankassa. Koko henkilökunta on palkkalistoillamme ja kontrolloimme työehtoja, palkkoja, ympäristöasioita jne. itse. Voimme taata, että tuotanto tapahtuu oikeudenmukaisissa oloissa. Lue lisää.

Mistä kankaat tulevat?

Ostamme kankaat Intian, Kiinan ja Sri Lankan johtavilta kangastoimittajilta. Kaikki tavarantoimittajat ovat allekirjoittaneet liiketapaperiaatteemme (Code of Conduct). Lue lisää.

Reklamaatiot ja palautukset

Avasin vaatepaketin ja vaatteessa oli tahroja. Miten toimin?

Pyydämme, että peset vaatteen pesuohjeiden mukaan ilman lisäkäsittelyjä. Jos tahrat eivät lähde pois pesussa, lähetä asiakaspalveluumme kuva tahrasta, niin tutkimme asiaa tarkemmin.

Tilasin vaatteen, mutta se ei istu hyvin. Miten toimin?

Ei hätää, me autamme sinua! Jos olet tilannut vaatteen, jonka voi pesuohjeen mukaan pestä kotona, tee ensin niin. Jos vaate ei vieläkään istu, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja lähetä meille muutamia kuvia, joissa vaate on päälläsi (edestä ja takaapäin kuvattuna). Seiso suorana ja rennosti antaen käsien riippua vapaina sivuilla. Ensimmäiset tilaukset kuuluvat

Haluan palauttaa tuotteen. Kuinka toimin?

Since all our custom garments are made to order from your design and your measurements (even those that are design suggestions) these cannot be sold to anyone else and cannot be returned. If it is your first order you can use our perfect fit guarantee. Please send a couple of pictures of yourself wearing the garment (front and back) to our customer services department. Stand straight with your arms relaxed and include a message describing your problem.

Non-custom items can be returned or exchanged within 14 days. Please see the terms and conditions for more details.
Send the unused items in their original packaging to:

Tailor Store Sweden AB
Garnisonsgatan 48
254 66 Helsingborg
Sweden

You are responsible for the returned goods until it reaches us. Order number or customer number must be clearly included in the return. Please also advise if you wish to have a refund or to exchange the merchandise for something else. If you choose to return a complete order, we will refund the original shipping cost. You must however pay for the return shipping cost.

Tietosuoja ja evästeet

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä sivuston perustoimintoihin, analytiikkaan ja markkinointiin. Ennen kuin jatkat sivuston käyttöä, valitse alta sopiva vaihtoehto.